Louise, you're simply the best, better than al the rest, better than anyone who ever made up a title for a blog!

maandag 26 september 2011

26 september

Coucou (:

Opnieuw geef ik jullie eens een verslagje, veel leesplezier!

Vrijdag: opnieuw kleren gekocht. Opnieuw geen boeken kunnen ontlenen in de bib. (ik denk dat ik nog meer 'naar de bib zal gaan' (; ) Daarna foto's genomen van La Beaume (rivier) omdat ik me verveelde. 's Avonds is Aude opnieuw langsgekomen maar Jonathan kon blijkbaar niet.

Zaterdag: geen voetbal gaan kijken ): Het was te ver. De hond heeft me voor de tweede keer gebeten. We zijn ook een ijskreem gaan eten in Rosières. 's Avonds hebben Coralie en Sarah me massa's opgemaakt om uit te gaan. Veel verschil tussen fuiven in België en Frankrijk is er niet. En ik droeg een zwart kleedje met kant dat ik geleend had van Nathalie. om 3u zijn we a l naar huis gegaan.  

Zondag: Uitgeslapen tot 14u. Voor de rest niks gedaan. 

Vandaag: Iedereen jaloers gemaakt omdat ik maar les had tot 13u. :p Ook toen Charlotte en ik in de rij stonden voor de kantine en in het Nederlands aan het praten waren, waren er 3 jongens die de hele tijd naar ons aan het luisteren. Ze verstonden ons totaal niet maar vonden het toch tof om de hele tijd naar ons te kijken. Het was een beetje genant... Ik heb toen ook geleerd dat een knuffel een câlin is. En Delphine heeft gezegd dat het Nederlands een coole taal is. (:

Morgen: Charlotte en ik vertrekken samen met Mme Simon naar Bouvante-Le-Haut. Het is een driedaagse georganiseerd voor de uitwisselingsstudenten in Frankrijk. Ik weet niet exact wat we gaan doen, jullie kunnen dat waarschijnlijk vrijdag wel allemaal hier lezen (;
Ik heb gelezen in een mail dat het in veel natuur ligt en ook op google maps zie ik véél groen. Daarvoor alleen al  zou ik gaan (:
Mijn fototoestel heb ik zeker en vast mee!


Bisous,

Dora

2 opmerkingen:

  1. STOUTE HOND! En Juliette had wéér koorts en moest wéér naar de dierenarts, die... niets heeft gevonden -.-.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jéromine en Sébastien zijn samen met mij ook naar de on-arrival training geweest! Afgelopen donderdag en vrijdag. En die is doorgegaan in Leuven! Logement: De Blauwput! Je kent die plek wel, hé?!
    Hoe was de training bij jullie? Ik ben benieuwd naar jullie verslag! Bij ons is het heel goed meegevallen! In Vlaanderen zijn er maar 2 scholen die buitenlandse leerlingen ontvangen: het Sint-Janscollege in Poperinge en een school (of beter: de scholengemeenschap) in Eeklo. Er waren dus 2 Franse en 4 Spaanse leerlingen en het was tof!

    BeantwoordenVerwijderen