Louise, you're simply the best, better than al the rest, better than anyone who ever made up a title for a blog!

maandag 5 september 2011

5 september

Geen zin om iets te schrijven vandaag. ^^

Foto's:

Iemand die weet welk soort beest da da is? Ik vind het wel cool :p














Specialiteit van de streek: des châteignes
En dat is het voor vandaag.

Morgen is het de eerste dag school, spannend! (En ik moet om 6u opstaan, NIET leuk!! ): )
Kzal dan waarschijnlijk wel uitgebreid vertellen hoe het gegaan is (;

1 opmerking:

  1. Hallo, Dag Dora,

    Ik ben het niet helemaal zeker, maar als ik jouw eerste foto bekijk, dan denk ik dat jij een bidsprinkhaan gefotografeerd hebt?! Voor de Fransen: une mante religieuse, maar dat heb ik eerlijk gezegd ook moeten opzoeken!
    Blij te zien en te lezen dat jij het daar goed stelt! Geniet er verder van. Vanaf vandaag probeer ik jouw blog wat te lezen. Heel mooi idee trouwens! Tot nu toe las ik alles!
    Groeten,
    Mr. Devos.

    BeantwoordenVerwijderen