Louise, you're simply the best, better than al the rest, better than anyone who ever made up a title for a blog!

maandag 12 september 2011

11 september

Op facebook gezien dat het vandaag 9/11 is. Gelukkig voor FB anders had ik er nooit aan gedacht ^^

Gisteren ben ik samen met Coralie naar de match van Adrien gaan kijken. De enigste reden waarom Coralie mee was, was omdat we ook gaan zwemmen zijn. Het zwembad ligt toch naast het voetbalveld.
We kwamen daar rond 3u30 toe en we zijn toen eerst gaan zwemmen. Er was een binnen- én buitenzwembad!
( en ik, de lompheid zelve, ben erin geslaagd om met mijn hoofd te stukn tegen de vloer van het zwembad, mijn lip bloedde en ik heb ook een paar schreven op mijn kin - niets opvallends gelukkig!)
Na het zwemmen zijn we dan naar de match gaan kijken, ik geloof dat het een 'match nul' (= gelijkstand) was maar ik ben het niet helemaal zeker. Tijdens het voetbal heb ik ook een pintje gedronken maar het was geen lekker bier, het smaakte naar Maes. (Ik heb geen idee wat het was.) Daarna is Adrien naar een maat geweest, Coralie en ik naar huis en Nathalie en Hubert zijn samen op restaurant geweest. Tegen 10u30 kwamen ze terug thuis met Adrien en dan hebben we nog wat naar het voetbal gekeken. (Na het voetbal zonden ze het boksen uit maar dat heb ik maar 10 minuten volgehouden, zo'n idiote sport dat dat is.) Ik heb Adrien jaloers kunnen maken omdat ik al Camp Nou hebt bezocht ;p

Vandaag ben ik om 10u30 opgestaan (voor de Fransen is dit heel laat, voor mij is dit op een zondagochtend vroeg.)
En in plaats van jullie te vertellen wat ik gedaan heb zal ik nu massa's veel foto's tonen ;p Je mag dan het verhaal erbij zelf verzinnen, laat jullie fantasie maar gaan !
(Veel foto's zijn genomen in de auto dus ik wil geen commentaar op de kwaliteit ;o )




slideshow:

"Hier klikken! Hier klikken! Hier klikken!"


Bisous,

Dora



p.s. Het is ondertussen al maandag. Vandaag was een toffe dag ze: schoon weer en maar 2u les ;p (en het was dan nog wel engels en latijn, chill)

2 opmerkingen:

  1. Pique-nique aan het meer, lijkt gezellig (en lekker!)
    Is dat Coralie die met de auto rijdt? Is zij ouder dan ouder dan ons?
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Eulalie, inderdaad het was gezellig en lekker (:

    Coralie is even oud als ons.
    In frankrijk kun je al je theorie halen op je 16de en dan mag je met een begeleider rijden. Ze heeft nu haar voorlopig rijbewijs en ik denk dat ze haar rijbewijs kan halen als ze 17 is.

    Groetjes terug! :D

    BeantwoordenVerwijderen