Louise, you're simply the best, better than al the rest, better than anyone who ever made up a title for a blog!

zaterdag 3 september 2011

3 september

Ik heb geen zin om veel te schrijven dus zal ik maar wat foto's tonen. Ik heb vandaag de stad Joyeuse bezocht (dat is hier maar een paar km vandaan) en hier zijn de foto's van Vieux Joyeuse :

Er staat: "Bonjour, bienvenue à Joyeuse."

Coralie op een trap.















Dit is net buiten het centrum: een rivier waarin je kan zwemmen (:




Let me know what you think (:

2 opmerkingen:

  1. Hallo Dora,
    Ik heb eens tijd gemaakt om je blog te lezen en ik vond het leuk dat je er veel details en veel foto's in zet!
    Misschien kan je proberen ook af en toe eens iets in het Frans te schrijven? ;-) Je zit nu toch in dat Franse 'bad'.
    Intussen heb je waarschijnlijk ook je lesschema gekregen? Er zal eens moeten nagegaan worden of de inhoud van de wiskunde overeenkomt met de lesinhoud van België (M. Vandenberghe heeft mij daarover al aangesproken).
    Veel groetjes en 'une bonne rentrée'!
    Mevr. De Wilde
    ps Volgende keer schrijf ik zeker in het Frans!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Salut Dora!

    Echte Franse charme daar in dat dorpje! Ik kijk elke keer met heel veel plezier naar je blog, leuk dat er zo veel foto's zijn! Je huis en familie lijken heel gezellig, je gaat een mooie tijd tegemoet. (Ik deed nog een poging om in het Frans te schrijven, maar het bleek toch iets te hoog gegrepen :) )

    Groetjes
    Eulalie

    BeantwoordenVerwijderen