Louise, you're simply the best, better than al the rest, better than anyone who ever made up a title for a blog!

vrijdag 2 september 2011

2 september

Hey,

Ik zit momenteel in de living, in de zetel. Samen met Adrien ben ik naar het voetbal aan het kijken (Albanie-France). Frankrijk staat momenteel voor. Adrien en zijn vader zijn alletwee grote fan van voetbal en ik kijk daar ook wel eens graag naar.

Anyway, vandaag was het een zeer warme dag: een goeie 30°. 's Middags hebben we dus een siësta houden. Deze morgen zijn we geweest naar Aubenas om Alexis op te halen (Hij is het zoontje van Aude.) en om inkopen te doen: we hebben een laptop gezocht voor Coralie (en niet gevonden.) Daarna naar nog een paar andere winkels gegaan om 1 te zoeken en uiteindelijk toch nog thuis geraakt met één.
Na de siësta hebben we, Coralie, Alexis en Nathalie(de mama), een korte wandeling gemaakt. Daarna wat tv gekeken en dan kregen we bezoek van Aude, Jonathan(oudste broer) en Christelle (zijn lief). Samen hebben we gegeten. Blijkbaar is dit een traditie dus volgende week zie ik ze terug (:
Echt zot, ik heb nog iemand zoveel horen zeggen op zo'n korte tijd zoals Aude maar ze is wel relatief verstaanbaar. (Ik versta niks van wat ze zeggen op tv.)

En dat was mijn dag zo ongeveer, hieronder wat foto's van vandaag (:

Alexis met de nieuwe voetbalschoenen van Adrien
Adrien en Valda ( de hond die niet echt op de foto wou :p)
In de winter is dit een rivier, in de zomer staat het altijd droog.
Alexis en Nathalie



Het huis (:


Bisous!


Dora




Geen opmerkingen:

Een reactie posten