Louise, you're simply the best, better than al the rest, better than anyone who ever made up a title for a blog!

donderdag 22 september 2011

22 september


Kort verslagje van vandaag (want ik wil wel iets schrijven maar ik weet niet echt hoe ik het moet schrijven, raar moment.)

- Nathalie en Hubert zijn weer thuis nadat ze zaterdag waren vertrokken naar de ouders van Nathalie. (Ik geloof dat ze ergens in het noorden van Frankrijk wonen maar ik weet niet juist waar.)

- Hubert heeft daarjuist zijn verjaardagscadeau gekregen. Hij verjaarde dinsdag (denk ik, het kan ook maandag geweest zijn. Ik sla 'mardi' en 'lundi' nog altijd door elkaar...

- Vandaag mijn eerste les LO had. Het grootste verschil met de lessen in het college is dat het hier niet veel uitmaakt wat je draagt. Je bent gewoon verplicht om een sportbroek (lang, kort, rood, grijs, beige, ... doet er allemaal niet toe) en sportschoenen te dragen. T-shirt maakt niet uit, je mag armbandjes, oorbellen, kettingen, sjaals, ... allemaal dragen. Ook waren er ook veel bezig met hun gsm terwijl de leerkracht uitleg gaf.
Gelijkenis met het college: we mochten lopen...

- Ik had vandaag 3u vrij, 1 uur eten, 1 uur leren (of beter gezegd: 10 minuutjes wiskunde oefeningen maken en voor de rest Laura ambeteren terwijl zij wél aan het leren was) en ik ben ook efkes naar het stad geweest. De bedoeling was om een boek te bestellen en een boek te lenen in de bib. Ik kwam terug met een bestelling (1 mission accomplished), geen geleend boek want de bib is dicht op donderdag (mission failed) en ik heb ook nog een nieuwe broek, een T-shirt en een kweenieoewarme sweater gekocht. (kleren kopen is always a win!)

- Iedereen is hier ziek aan het worden, myself included.


Et voila, c'est ça.

Bisous.



P.S. Ik wens Juliette veel sterkte toe in deze moeilijke tijden! 

2 opmerkingen:

  1. Hey dora,
    Ik heb owk turnen...nu maandag en het is owk e bitje anders dan het college volgens hetgeen wat ik er al van heb gehoord...Ik mag dragen wat ik wil behalve e kleedje en pumps en van die dingen...dus een gewone jeans ofzow met e trui...

    Eindelijk een einde aan de lelijke turntshirts van het college!!!!!

    Het werd tijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal het doorgeven aan Juliette. :) Ik heb trouwens 3 (!) blogs gemist omdat mijn computer dat blijkbaar niet wou tonen -.- . Ben aan het inhalen!

    BeantwoordenVerwijderen