Louise, you're simply the best, better than al the rest, better than anyone who ever made up a title for a blog!

vrijdag 9 september 2011

9 september

Salut! (:

Vandaag ben ik al 4 dagen naar school geweest. Iedereen weet ondertussen al hoe mijn eerste dag verlopen is :p. Ik heb de laatste 2 dagen niets geschreven gewoonweg omdat ik niet zo veel te vertellen heb. Ik sta op, ga naar school en dan weer naar huis en veel meer doe ik eigenlijk niet.
Ik begin al een beetje te wennen aan de lessen in het Frans, qua moeilijkheidsgraad valt het in het algemeen wel mee behalve geschiedenis is heel moeilijk. De leerkracht praat heel vlug en de woordenschat is ook iets moeilijker. Gelukkig schrijft ze wel veel op bord dus dat versta ik dan weer wel. Vandaag heb ik ook voor de eerste keer Engels had, de lessen zijn echt wel gemakkelijk ;D
Ook lukt het wel om de lessen Bio, fysica en wiskunde te volgen. Ik heb alle leerstof dat we nu zien al ooit eens gezien in het 3de of 4de jaar, dus het is allemaal herhaling. (maar ik herinner me er niet zo veel meer van ;p)
Ik heb ook al een paar vriendinnen in mijn klas, Marion, Delphine en Lora (:
Vandaag heb ik ook alleen de bus genomen. Coralie begon maar om 9u en Nathalie kon haar brengen.
Het was wel lief, Coralie was heel bezorgd dat ik de bus alleen moest nemen. Ze heeft me verschillende keren een bericht gestuurd 'Ben je al bij de halte?', 'Zit je al op de bus?', ...  Gelukkig is alles heel goed verlopen (:
Ook in het terugkeren ben ik alleen naar huis gegaan, ik had geen zin om 2u te wachten op Hubert die ons dan kon komen halen. (Coralie eindigde om 13u dus voor haar was dat nog haalbaar)

Dusjah, samengevat: alles gaat hier goed (: Ook het weer is zeer goed vandaag, 30°! (De hond is wel nog altijd bang voor mij ..)

Vanavond komen de zus en broer opnieuw eten en anders heb ik nog geen plannen voor het weekend.
Ik zal het zondag wel zeggen ;p

A bientôt, mes amis.


p.s. Ik heb gehoord dat mijn kaartjes toegekomen zijn. Jippie! :)


1 opmerking:

  1. dora heeft na 4 dagen geleerd hoe de bus te nemen in frankrijk, louise heeft na 4 jaar geleerd hoe haar lokaal te vinden (tip: kijk in je agenda als je niemand kan stalken)

    BeantwoordenVerwijderen