Louise, you're simply the best, better than al the rest, better than anyone who ever made up a title for a blog!

woensdag 21 september 2011

21 september


Vandaag waren het heel interessante lessen! *ahum*
Latin: herhaling van de infinitiefzin. Een hele les bezig geweest met iets dat ik al lang kan.(maar blijkbaar nog niet zo duidelijk is voor een deel van mijn klas)
Histoire: we moesten een paar documentjes in ons handboek bekijken en de belangrijkste dingen noteren in de cursus. Het ging over de economie van Amerika tijdens de jaren '50 tot '70 (ongeveer).
Speeltijd: zonder reden speelden de leerkrachten muziek af en moesten we één of ander dansje doen. Het resultaat was 1 groep mensen die aaneengeplakt aan het bewegen waren en dan nog een hoop mensen er rond die ernaar keken. (raad maar eens waar ik stond (; )
Physique: herhaling van de kenmerkende cijfers en afronden en zo van die dingen. ( Net zoals de infinitiefzin in latijn heb ik daar veel te lang naar moeten luisteren dan ik wou, maar gelukkig duurde het niet de volledige les!)

En dan mocht ik naar huis! :D

's Middags eigenlijk niets gedaan. Daarjuist heb ik wel de was gedaan, naar de winkel achter brood geweest samen met Adrien, eten klaargemaakt (rijst met linzen en gebakken aubergine ^^, basic maar het was wel nog lekker) en ook de vaatwasmachine leeggemaakt. Flink hé (:


(het enigste wat ik nu nog moet doen is wiskunde leren maar ik heb helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin..)




Ciao!

1 opmerking:

  1. Pourquoi tu n'as pas continué en français?! La prochaine fois, tu écriras de nouveau en français?

    BeantwoordenVerwijderen