Louise, you're simply the best, better than al the rest, better than anyone who ever made up a title for a blog!

maandag 31 oktober 2011

31 oktober

Woensdag ben ik samen met Charlotte naar de cinema te Aubenas geweest. We hadden keus uit 3 films:  Les 3 Mousqueteries, Monstre à Paris en nog één waarvan ik de naam al ben vergeten. We kozen voor Monstre à Paris.
Toen we de (kleine) zaal binnengingen zagen we alleen maar kindjes. Charlotte en ik begonnen ons al wat zorgen te maken dat het té kinderachtig ging zijn maar gelukkig was dat het geval niet. Ik vond het echt wel een mooie film eigenlijk (:

Vandaag is mijn vader langsgekomen voor een dag. We hebben met z'n tweetjes verschillende dorpjes hier in de streek bezocht in een huurauto.

Voor foto's klik op 'meer lezen'.

Ruoms




Stadhuis van Ruoms

Balazuc










Vogüé


Château








Hiernaast was er een ingang - in de hoogte niet meer dan 1,5m - naar het cachot.






Largentière






We hebben ook een pizza gegeten in Vallon Pont D'Arc (:

2 opmerkingen:

  1. Leuk, Dora, een bezoekje van je vader!
    Hoe is hij naar Aubenas gekomen, met de TGV?
    Ik zal vandaag of morgen de tickets voor je terugreis boeken ... Ik laat nog wel iets van mij horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Et puis, Dora, qu'est-ce qui s'est passé en novembre? Tu pourrais nous raconter un peu?

    BeantwoordenVerwijderen