Louise, you're simply the best, better than al the rest, better than anyone who ever made up a title for a blog!

zaterdag 22 oktober 2011

22 oktober

Vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Vanaf gisterenmiddag tot en met dinsdag 1 november moet ik niet naar school. Thihi, jullie hebben nog geen vakantie in België ;p

Veel meer heb ik eigenlijk niet te vertellen ...

Ah jawel, groot nieuws!!
Ik ben niet gebuisd voor mijn toets van wiskunde! Ik heb 4.5/7, zot hé.
En gisteren had ik van 10 tot 11h geen les en ik heb dan samen met mijn Franse leerkracht mijn Belgsiche wiskunde herhaald en ik begrijp het.

Over die foto's efkes: het was dus, zoals Jasmien en Margaux het geraden hadden, een schorpioen ;D
Plotseling zag ik dat, nauwelijks 2 cm groot, door de gang lopen. Ik toonde het aan Laura en zij was helemaal enthousiast erover. We hebben dan alletwee ons gsm uitgehaald en proberen toch minstens 1 deftige foto van te maken maar dat is niet echt gelukt. Nu hoop ik dat nog eens een groter best zal zien zodat ik een betere foto van kan nemen. :p






Voor de rest, alles gaat hier goed. Ik vind mijn weg in het school en normaal gezien zal ik achter de vakantie  mijn buskaart ontvangen, eindelijk!

Ciao x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten