Louise, you're simply the best, better than al the rest, better than anyone who ever made up a title for a blog!

woensdag 12 oktober 2011

12 oktober

En hier ben ik terug! (:

Deze keer gaat het niet over voetbal ;p (het moet niet altijd hetzelfde zijn, hé)
Ik zal nog eens een lijstje posten met verschillende dingen die gebeurd zijn de laatste dagen.

Here we go:

1
Normaal gezien let ik altijd goed op in de les maar gisteren in Fysica kon ik maar mijn gedachten niet in het lokaal houden. De hele tijd dacht ik terug aan de kampen van deze zomer en vroeg ik me af wat Annaïs haar 'verrassingspakket' toch kan zijn en wanneer ik dat eindelijk zal krijgen... Vandaag daarintegen heb ik wel opgelet hoor! (Wat een férme prestatie is aangezien we op stoeltjes zaten die kunnen ronddraaien...)

2
Maandag hadden we een taak voor Engels, de ene helft van de klas had mondeling en de andere helft schriftelijk. Ik hoorde bij de eerste helft. 's Ochtends stond ik op de speelplaats bij Marine en haar vriendinnen en plotseling vroeg een meisje aan ik 'Dora, heb jij voor Engels mondeling of schriftelijk?'. Ik had geen fucking idee wie dat was. Het was werkelijk de eerste keer dat ik haar zag en zij praatte tegen mij alsof ik in haar klas zat ofzo.
Toen ze wat later voor de klas kwam staan, bleek dus dat dat zo is...
(Ik heb wel een licht excuus, de klassen engels zijn gemengd over heel het jaar dus ik zit maar een paar uur per week met haar samen. En er zijn bijna 30 lln in mijn klas.)

3
Ik heb maar 22u les per week.

4
Gisteren vroeg de leerkracht Latijn wat 'Bonjour' in het Nederlands is.

5
Gisteren in Wiskunde had de leerkracht echt mooie schoenen aan, dus ik heb ook een tijdje niet opgelet in wiskunde en gewoon naar haar pumps gestaard. Alles beter dan les.

6
In TP Fysica/Chemie hebben we mogen spelen met zo van die bolletjes om moleculen voor te stellen, het was leuk!

7
Emprunter is niet gelijk aan imprimer.
Het is wel handig dat je zoiets weet als je naar de bib gaat. Gelukkig is de bib-dame slim genoeg om te weten wat ik bedoel. Ze is ook wel vergeetachtig en ze praat veel tegen haarzelf. Maar ze is altijd heel vriendelijk (:

8
In de sportzaal staat een tafel met een stoel voor de muur waar er een bord hangt én een projector.

9
Ik heb het talent om een hele les in het Frans te kunnen volgen maar als de leerkracht een taak opgeeft of datum van een SB zegt, hoor ik dat nooit. En het is niet eens expres.

10
Gisteren was er weeral een staking.
Maar deze keer door het personeel van de kantine. Alleen de internaten kregen eten.
Coralie is daarom thuisgebleven en ze was niet de enigste.
Natuurlijk ben ik wel flink naar school gegaan en samen met mijn klasgenootjes ben ik gaan eten 'en ville'.

11
Vandaag opgemerkt dat er hier wel veel zijn met een armbandje met oftwel hun eigen naam oftwel de naam van hun lief op.

12
Dit is het laatste wat ik schrijf voor vandaag, ciao!

2 opmerkingen:

  1. 1.geen voetbalverslag vandaag? ooooohhhh
    2.me wants draaiende stoeltjes in fysica too
    3.dora weet al goed wie er in haar klas zit
    4.klaar met het commentaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tss, Dora toch, een boek willen printen. Da's echt serieuze papierverspilling :P

    Ohja, i.v.m. dat verrassingspakket, ik help mee het te vullen, moest dat je meer ideeën geven van wat er allemaal in zou kunnen zitten...

    BeantwoordenVerwijderen