Louise, you're simply the best, better than al the rest, better than anyone who ever made up a title for a blog!

maandag 29 augustus 2011

29 augustus


31 augustus komt alsmaar dichterbij ... Nog een paar dagen en ik vertrek naar Frankrijk!! :D

De Franse leerlingen, Sébastien en Jéromine, zijn ondertussen al toegekomen. Vanmiddag stonden we hen op te wachten in het station van Poperinge. En met 'we' bedoel ik: Mevr. Dewilde, Mevr. Dessein, Mnr. Devos, Claire Vandenameele (gastgezin van Sébastien) en Eli , Axelle Saeremans en haar mama (gastgezin Jéromine), Charlotte en ik. Later is ook nog de directeur langsgekomen.
Nadat de trein met 5 minuten vertraging was toegekomen, zijn we samen naar het café naast het station geweest en daar hebben we een tasje koffie/chocomelk gedronken.



En zo hebben we eens vlug kennis gemaakt.


Ik, Charlotte, Jéromine, Sébastien

1 opmerking:

  1. Ik wens je veel succes, daar in Frankrijk! Laat maar vlug iets van je horen!

    BeantwoordenVerwijderen