Louise, you're simply the best, better than al the rest, better than anyone who ever made up a title for a blog!

vrijdag 26 augustus 2011

26 augustus

Ik had gisteren herexamen wiskunde (en ik ben erdoor!! :D ) en daarna afgesproken met mevr. Dewilde om nog eens te overlopen wat er nog moet gebeuren. Ik kwam thuis met een hele To-Do lijst. Zoals bvb. de volgende dag nog eens terugkeren (vandaag dus ^^), mijn identiteitskaart vernieuwen en een document van alleen reizen halen, gevolg: vandaag 2 keer naar het stadhuis mogen gaan. Ik ben ook nog geweest naar de dienst Toerisme voor foldertjes over Poperinge in het Frans.
En nog niet alles is geregeld... 

Maandag zal ik dan de 2 Franse leerlingen ontmoeten in het station van Poperinge, we zullen waarschijnlijk efkes samen op café gaan om ze zo te verwelkomen. (:

Wat ik ook nog gedaan heb, is: een fototoestel gekocht :D een Nikon D3100    (http://www.nikon.be/nl_BE/product/digital-cameras/slr/consumer/d3100 ) dus ik zal zeker foto's kunnen nemen in Frankrijk om aan jullie te tonen.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten