Louise, you're simply the best, better than al the rest, better than anyone who ever made up a title for a blog!

woensdag 29 juni 2011

29 juni

Waarom?

Dat is een vraag die al vele keren heb gehoord. Waarom wil je per se gaan naar Frankrijk?
Het is niet echt simpel een antwoord te geven, toen mevr. Dewilde voor de eerste keer zei in de klas dat we konden gaan, dacht ik dat dat niets voor mij zou zijn. Naar Frankrijk? No way, ik kan geen Frans.
Maar een paar weken later zei ze dat er nog 1 iemand mee kon en plotseling, totaal impulsief, besloot ik dat het misschien wel een kans zou zijn voor mij. Na de les zei ik tegen haar dat ik wel zou willen gaan en zo is het begonnen.
Wat me nu het meest aanspreekt is de uitdaging om Frans te leren, de lessen daar te kunnen volgen en er ook iets van verstaan, de verschillen te leren en ook wel de gelijkennisen.

And that's why.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten